woensdag 18 juli 2012

Bloemkool gespot!

Ja ja, ik heb er woensdag eentje gespot. Een echte bloemkool in wording. Ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd hoe de andere planten het gaan doen, daar kon ik nog weinig ontdekken (maar de bloemkoolbladeren verhullen misschien wel meer dan we denken).

De aardbeien bij de composthoop staan ook weer goed in bloei, ik heb er stro aan toegevoegd, dus dat moet de komende weken vrucht op gaan leveren (gezien de betere voorspellingen).

Diverse bosuitjes zijn al aardig op maat, dus zoek je wat garnering, trek er gerust eentje uit. Verder mag alle sla er nu echt uit. De Lollo Bianco (krulsla) is er klaar voor. Ik heb alweer nieuwe sla in de opkweek staan, dus dan kunnen die binnenkort in het bed erbij gezet worden.

De komkommer en tomaat in de kas vragen wat aandacht, ze staan volop in bloei. Maar ik heb het idee dat ze te weinig ruimte krijgen om vrucht te ontwikkelen. Misschien moeten er een paar planten uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten