maandag 13 augustus 2012

zakken vullen

Beste tuinvrienden,

Vanmiddag ben ik eventjes op de tuin geweest met Anne Marie. We hebben onze zakken gevuld met lekkere dingen.
2 Bloemkooltjes die op doorschieten stonden (hou de rest in de gaten, en wel ff goed ontslakken haha), 2 andijvies voor de weggeef, bosje peterselie en selderij, aardbeitjes en nog wat kleine bietjes. Ben benieuwd wat we vanavond voorgeschoten krijgen bij Anne Marie, jaha er wordt voor ons gekookt uit eigen tuin, kan niet beter :P
Wij gaan woensdag of donderdag nog een keertje wat langer en zonodig bespuiten.
Vandaag heb ik niet gesproeid, alles stond er nog behoorlijk natjes/netjes bij na de bui van vanmorgen.
M.i. moeten we allemaal een beetje leuren met de andijvie. Als tie nog groter wordt, gaat de smaak er ook niet op vooruit.
Er hangen ook weer aardig wat kleine courgettes aan, die zullen einde van de week ook wel goed zijn.


1 opmerking:

  1. Wat heerlijk allemaal!
    Krijg er gewoon trek van, haha..
    Je vroeg naar de groene verf waar ik mijn zweedse keukenbank mee heb geverfd. Ik heb het gekocht bij Praxis, die hebben een nieuwe verf lijn genaamd 'perfection', dit is de kleur 'olijf'..

    BeantwoordenVerwijderen