zondag 12 augustus 2012

Sproeien en oogsten

Vanavond (12 augustus) ben ik even langs geweest omdat de tuin na deze warme dag wel wat water kon gebruiken dacht ik. Alles even gesproeid en ondertussen een kleine oogst buit gemaakt van bramen, aardbeien, andijvie, wat bietjes en jawel... de eerste komkommer!!

Zie hier (een deel) van de oogst:


Van Andre begreep ik dat hij en Lydia morgenmiddag even langsgaan, dus dan kan er weer wat water gegeven worden. Heeft iemand tijd om dinsdag of woensdag water te gaan geven (als het warm blijft en het nog niet heeft geregend)?

Lianne en ik zijn van donderdag tot maandag een weekend weg dus dan kunnen we helaas niet langs gaan.

Trouwens, ik denk dat er deze week volop aardbeien te oogsten zijn... er hingen er heel wat die bijna rood waren. dus sla je slag deze week!

De pompoenen groeien inmiddels gestaag door.

Dag was weer even een korte update. Weet iemand trouwens hoe ik de instellingen zo kan wijzigen dat ik automatisch een bericht krijg als iemand ene nieuwe blogpost plaatst?

Groet! - Edwin

3 opmerkingen:

  1. He, mogen wij bramen plukken van de buurman dan? Dat is lekker!
    De beheerder kan aanpassen wie berichten krijgt als er iets op de blog wordt geplaatst, dus dat kan je aan Dirk vragen.
    Groetjes,
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik pluk vrijelijk de bramen die over onze tuin heenhangen. Daar kan de buurman toch niet bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt geweldig uit zo :-) Tijd voor een oogstfeestje?

    BeantwoordenVerwijderen